Milí zákazníci,
velice si vážíme Vaší stálé přízně a děkujeme Vám, že využíváte našich služeb v oblasti předpovrchových úprav.
Z důvodu urychlení Vašeho odbavení si dovolujeme požádat Vás o následující součinnost:
- Příjem drobných zakázek probíhá ve dnech pondělí – čtvrtek v době od 12.00 – 14.00 hodin. Ráno a odpoledne naši logistici odbavují auta velkých firemních zákazníků a bohužel není v jejich možnostech se Vám věnovat. Vhodné je též dopředu zavolat (paní Mistrová 775 564 997) a domluvit si datum a čas dovozu zakázky. Nebudete tak muset čekat.
- Drobné zakázky (sady dílů) převezmeme pouze v označené přepravce/ krabici. Často se nám stává, že zde máme např. díly na motorku od několika různých zákazníků, kteří je přivezli volně v kufru. Tyto díly jsme pak nuceni přebírat a kontrolovat, což Vám pak prodražuje cenu za naše služby. Díly proto prosím dovezte pohromadě v přepravce nebo v krabici, na které bude Vaše jméno a datum, kdy jste nám zakázku dovezli.
- Díly prosím před dovezením k nám vyfoťte a udělejte jejich seznam. Seznam bude obsahovat: číslo dílu, název dílu, počet kusů a materiál (litina, ocel, hliník, měď, pozinkovaný plech atd.). Toto je velmi důležité pro stanovení správné předpovrchové úpravy. Pokud materiál neznáte, zkontrolujeme zde. Vytištěné a očíslované fotky i seznam dílů nám předáte spolu s díly.
- Dodací lhůta pro zpracování dílů na motorky a veterány je v současné době zhruba 1 měsíc.
- Platby za zhotovené soukromé zakázky se provádí buď v hotovosti při vyzvednutí zakázky, anebo bezhotovostně před vyzvednutím zakázky (Logistika soukromé zákazníky kontaktuje, že je zakázka hotová, a sdělí zákazníkovi cenu zakázky, resp. zašle zákazníkovi daňový doklad. Platbu zákazník provede převodem na účet společnosti č. 123-63 83 620 297/0100 před zamýšleným vyzvednutím zboží a informuje logistiku o provedené platbě. Následně logistik zákazníkovi potvrdí, že platba přišla na účet a že je zboží uvolněno k vyzvednutí, a domluví se zákazníkem termín vyzvednutí). Platby kartou nejsou v současné době možné.
Milí zákazníci, děkujeme Vám za pochopení a věříme, že výše uvedené bude pro obě strany přínosem.
Váš Atomo tým